
Christian gaf in zijn mails over de verkiezing van docent van het jaar aan dat hij niet verkozen kon worden. Toch denk ik dat hij het ook verdient te weten hoe jullie over hem denken. Op deze blog kun je een berichtje voor hem achterlaten!
Chris: zonder jou viel de boel in elkaar als een kaartenhuis. je rust, je interesse, je humor, je relativering, je preciesheid, je kale hoofd: alles is heel ok. Dank je wel voor alles!
Suzan
Beste Christian,
BeantwoordenVerwijderenik kwam laatst bij je en ik zat met mijn handen in het haar. Gelukkig was jij daar en kon je me opvangen, alles weer even relativeren en me weer op weg helpen!
Bedankt daarvoor,
Dion
Mooie initiatief!
BeantwoordenVerwijderenDan kan ik hier ook kwijt dat ik het heel opmerkelijk vind Christian, hoe snel, vriendelijk, behulpzaam, geïnformeerd en mee-denkend je bent. Altijd fijn om met je "even weer de dingen op een rij te zetten". Hou je inzet zo als nu, da hebben veel mensen baat van en voor iedereen: Als je het niet precies weet hoe het gaat met je studie: Christian kan je zeker verder helpen!
Christian, je weet altijd alles! Ik heb meestal geen relativering nodig, maar wel jouw inzicht in de talrijke mogelijkheden die er zijn. Bovendien heb je de neiging om mensen een goed gevoel over zichzelf te geven.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes
Thomas
Goed idee, Suzan!
BeantwoordenVerwijderenChristian,
Het is fijn om te weten dat er zo'n behulpzame en luisterende tutor is. Bedankt!
Groetjes,
Annika
Natuurlijk schrijf ik hier ook graag een berichtje.
BeantwoordenVerwijderenIn zo een drukke, hectische, veeleisend, uitdagende opleiding is het zeer fijn om iemand te hebben die de studenten het gevoel kan geven dat alles mogelijk is en dat alle problemen weer opgelost kunnen worden. Zodat wij niet vergeten dat het vooral ook een erg LEUKE opleiding is! : )
Bedankt hiervoor Christian.
Erg fijn dat je altijd snel en met een antwoord waar je wat mee kunt op mailtjes reageert. Dat we bij je terecht kunnen en dat je soms ook vanuit het niets opduikt om ons ergens van op de hoogte te brengen, over te informeren of toe te spreken. Dit op een goede, leuke manier ook al is het misschien niet altijd zo leuk nieuws dat je brengt, toch voelt dat niet zo. Het belangrijkste is inderdaad dat je ons weer kunt laten realiseren dat het vooral een erg leuke opleiding is!
BeantwoordenVerwijderenDankjewel! Marleen
Je bent een ontzettend enthousiast persoon en weet daarmee anderen (mij o.a.) aan te steken. Je hebt een bijzondere visie op het vak muziek waar ik veel van heb geleerd, juist in mijn afstudeerperiode.
BeantwoordenVerwijderenJe bent degene die overzicht creëert wanneer wij door alle vakken en stages de opleiding niet mee zien. Dank daarvoor. Het ga je goed! Hannah
Hoi Christian,
BeantwoordenVerwijderenDat jij niet mee wil dingen voor 'docent van het jaar' vind ik eigenlijk erg jammer. Wat mij betreft je namelijk zeker in die categorie thuis. Het is heerlijk om even te kunnen zeuren en je hart te kunnen luchten en dat er dan ook nog oprecht naar geluisterd wordt is helemaal fantastisch! Bedankt van alle hulp, dit jaar en vorige jaren! Anniecke
Ik heb eigenlijk nooit om je hulp gevraagd maar tijdens de 'verplichte gesprekken' waardeer ook ik je aandacht, rust en overzicht. Na zo'n gesprek heb ik wel eens tegen iemand gezegd: 'Die Christian is toch echt een toffe peer!'.
BeantwoordenVerwijderenHoi Christian!
BeantwoordenVerwijderenOok van mij een berichtje! Ik ben erg blij dat we zo'n toffe tutor hebben op de opleiding. We hebben het altijd over die lijntjes die zo kort zijn, maar bij jou stap je wel heel gemakkelijk binnen :)
Ik wil je bedanken voor al je hulp de afgelopen jaren, zeker in het derde jaar toen het echt niet goed met me ging en natuurlijk ook voor het enerverende interview voor mijn scriptie. Ik vond het erg leuk om ook eens op zo'n manier te praten met je!
Ik hoop dat je nog heel veel goede dingen gaat doen in de toekomst en dat studenten niet meer bang zullen zijn om "de zoveelste zeikerd" te zijn!
Groetjes,
Lonneke
Hee Christian!
BeantwoordenVerwijderenJe bent een hele fijne, toffe tutor waar je makkelijk binnen stapt om het eens over de gang van zaken te hebben. Je weet de dingen altijd helder te vertellen zodat er wat duidelijkheid komt in de chaos. Kortom, voor mij ben je zeker een van de meest favoriete 'docenten' op de opleiding Docent muziek!
Groetjes, Maria
Hoi Christian,
BeantwoordenVerwijderenIk had dit jaar zeker een abonnement bij jou. Het was fijn om af en toe mijn hart te luchten en samen te zoeken naar een oplossing.
Ik vind je positieve benadering heel erg fijn en heb respect voor je luisterend oor.
Dankjewel!
Groetjes Mirjam
Lieve Christian,
BeantwoordenVerwijderenNou ik kan wel zeggen dat we zonder jou allemaal niet waren afgestudeerd(aangezien ik op Osiris 62 van de 180 punten heb staan...). Je bent altijd ontzettend enthousiast en positief en weet de studenten weer helemaal op te peppen! Je werkt hard en bent altijd vrolijk:) Erg fijn om even bij jou aan te kloppen als ik door de bomen het bos niet meer zie. Je bent onmisbaar voor deze opleiding!
Heel veel liefs,
Anne