vrijdag 18 juni 2010

Blog voor Christian


Christian gaf in zijn mails over de verkiezing van docent van het jaar aan dat hij niet verkozen kon worden. Toch denk ik dat hij het ook verdient te weten hoe jullie over hem denken. Op deze blog kun je een berichtje voor hem achterlaten!

Chris: zonder jou viel de boel in elkaar als een kaartenhuis. je rust, je interesse, je humor, je relativering, je preciesheid, je kale hoofd: alles is heel ok. Dank je wel voor alles!

Suzan